Glemt ombord

Har du vært så uheldig å glemt igjen noe om bord på våre skip?

Vi er dessverre ikke ansvarlige for ting som er gjenglemt eller mistet, men vi skal gjøre det vi kan for å etterlyse tingene dine. For å kunne hjelpe deg på best mulig måte ber vi deg fylle ut skjemaet nedenfor og sende denne til oss i Royal Caribbean.
Skjemaet må sendes til oss senest 2 uker etter endt cruise. 

Alle gjenglemte gjenstander/saker som ikke har blitt etterlyst/etterspurt og som ikke er merket med navn, vil bli sendt til veldedige organisasjoner (med unntak av smykker, kamera/videokamera, elektronisk utstyr og andre verdifulle gjenstander som blir sendt til vår Risk Management avdeling ved hovedkontoret i Miami).

Bestillingsnummer*
Skip*
Avreisedato*
Fornavn*
Etternavn*
Adresse*
Postnummer*
Sted*
Land
Telefonnummer*
Epost*
Beskrivelse av det du har glemt igjen om bord.
Hvor glemte du igjen gjenstanden/sakene?
Ble en Personal Property Report fylt ut?

Hvis ja, vennligst send denne så snart som mulig til: custservice.nordic@rccl.com eller til Customer Services, Postboks 114 Lilleaker. 0216 Oslo


Vi behandler henvendelsene fortløpende.

Phones (<768px) xs Tablets (≥768px) sm Desktops (≥992px) md Desktops (≥1200px) lg

Akkurat nå viser dessverre prisene for singelreisende feil. Ved en eventuell booking vil bekreftelsen som du får tilsendt på din epost vise den korrekte prisen. Vi beklager så mye for dette og prøver å løse probemet så snart som mulig. I Mellomtiden kan du ta kontakt med vårt kundesenter for korrekte priser: 815 00 185. Kundesenteret er åpent mandag til fredag: 09.00-17.00.