Mistet bagasje

For å kunne hjelpe deg på best mulig måte ber vi deg fylle ut skjemaet nedenfor

Bestillingsnummer*
Skip*
Avreisedato*
Fornavn*
Etternavn*
Adresse*
Postnummer*
Sted*
Land
Telefonnummer*
Epost*
Beskrivelse av bagasjen
Ble en "Personal Property Report" fyllt ut?

Hvis ja, vennligst send denne så snart som mulig til: custservice.nordic@rccl.com eller til Customer Services, Postboks 114 Lilleaker. 0216 Oslo


Vi behandler henvendelsene fortløpende.

Phones (<768px) xs Tablets (≥768px) sm Desktops (≥992px) md Desktops (≥1200px) lg

Akkurat nå viser dessverre prisene for singelreisende feil. Ved en eventuell booking vil bekreftelsen som du får tilsendt på din epost vise den korrekte prisen. Vi beklager så mye for dette og prøver å løse probemet så snart som mulig. I Mellomtiden kan du ta kontakt med vårt kundesenter for korrekte priser: 815 00 185. Kundesenteret er åpent mandag til fredag: 09.00-17.00.