Reklamasjon


Dersom du mener at vi ikke har innfridd vår del av avtalen, eller at det var mangler ved reisen, vil vi gjerne ha tilbakemelding om dette. For å kunne hjelpe deg på best mulig måte ber vi deg fylle ut skjemaet nedenfor og sende denne til oss i Royal Caribbean. 
Reklamasjonen må sendes til oss senest 4 uker etter endt cruise.

Bestillingsnummer*
Skip*
Avreisedato*
Fornavn*
Etternavn*
Adresse*
Postnummer*
Sted*
Land
Telefonnummer*
Epost*
Beskrivelse av forholdet/reklamasjonen
Ble noen om bord gjort oppmerksom på forholdet
Hvis ja
Hva ble resultatet av henvendelsen ?
Phones (<768px) xs Tablets (≥768px) sm Desktops (≥992px) md Desktops (≥1200px) lg

Akkurat nå viser dessverre prisene for singelreisende feil. Ved en eventuell booking vil bekreftelsen som du får tilsendt på din epost vise den korrekte prisen. Vi beklager så mye for dette og prøver å løse probemet så snart som mulig. I Mellomtiden kan du ta kontakt med vårt kundesenter for korrekte priser: 815 00 185. Kundesenteret er åpent mandag til fredag: 09.00-17.00.